Julpanik

Ja idag är det den 20e fyra dagar kvar till julafton och jag har inte hunnit köpa julklapar ännu.. Idag jobbar jag 12-21:15 imorgon 14-20 och sen lärdag får ta tag i detta med mat och julklappar... Hm känns kanske lite stressigt men men. vad göra min inte.. Känns som om ja inte gör annat än å jobba :p men de lönar ju sig sen när lönen trillar in på kontot ;)

Det snöar och snöar, tar det aldrig slut?`Hihi men de är ju inte hela världen, skönt för alla som åker snowbord och liknande, och idag jobbar jag inne så de är ju skönt :) När jag får barn ska jag nyttja så många snö dagar de bara går till skidåkning pulka å massa snö kul ;)

Börjar om en timme så nu måste jag fixa mig och börja promenera ;)

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0