Tisdag 0800 och ännu inge jobb :(

idag är de tisdag och ja börjar känna mej frustrerad, jag vill ha ett morgon pass! men klockan är redan 8 så ja får nog inget :( Min motivation börjar svika..
Annars idag har jag inga planer. kanske kan man få sätta upp lite saker i hallen så de kannäs lite trevligare där och inte så tomt, nu när det är nytapetserat : ) Men oscar måste hjälpa kan inte själv :P

Igår beställde jag en tid för att besikta min gamla lägenhet så de är väl dax att snart börja packa och städa ur. så man inte får en bakläxa :P Hoppas att ja klarara mig utan tillsäggelser.. Men ja måste ju erkänna att de känns lite trist att lämna de som varit mitt hem i 3 år nu. min första lägenhet. Den nya lägenheten har bättre lägen för mig utan körkort, större yta, balkong och våningen högst upp :) så ja de blir bättre men ens första lägenhet är ändå någonting specielt :)
Men vi kommer nog trivas båda två här på kallkällarn ja och oscar <3

men men om man aknske skullle försöka göra lite nytta :P så man har gjort nått även om ja inte har jobb :( puss hej

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0