Måndag igen

Jag skriver bara lite inlägg då och då :) bättre sällan än aldrig :P
Nu är det måndag igen ja sitte i lägenheten som snart kommer bli mitt hem och väntar på att älskling ska komma hem. Små tittar på gamla avsnitt av oc och har de bara allmänt bra :)
Snart flyttar jag och oscar ihop i en lähenehet på kallkällarn, vi har tapetserat om i köket och hallen, blev riktigt fint :) Kommer kanske bilder sen när ja hittar rätt sladd till kameran :P
Ardessändringen är nyss bokad och en tid för besiktningen på min gamla lägenhet :) Hoff. känns spännande och nervöst, men bra.
Jag blir så himla sugen på att köpa massa nya inrednings saker! men nu måste jag ju tänka på att vi är två som ska bo där de är ju tur att vi har någorlunda samma smak :)

Lite kort uppdatering Hade bra tills ja skriver igen ;)

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0