ledig

Ja idag vart de en ledig dag :/ känns aldrig bra man vill ju ha jobb och pengar! men men ja kan inte göra så mkt åt de :(

Älsklig var nyss förbi en sväng och hämtade något han glömt, han kom från jobber i sin jobb kläder! grr  ;) SnikarByxor finns de nå sexigare? :P
Nu är ja ny duschad och tänkte försöka fixa mig så man känner sig lite snyggare själv. Är i en sån där period som man inte känner sig snygg eller bra på något sätt. Alla andra är mkt bättre just nu :/ de går över snart :)
Tänkte fixa mig och göra mig lite extra fin. Sen laga middag tillhjärtat och göra en mys stund innan jag ska till stan och förnster shoppa :P För ikv har stan öppet till 21 :) De blir ju jätte kul! :)

Hoppas ni får en bra dag alla <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0