Hej å Hallå!

Nu var de dax att skriva igen då.. Hahah ja är så fruktansvärt dålig på att uppdatera. Jag kan ju berätta lite om helgen då. Fredag vart de fest. lite oplanerat och så man ändå kul. Kände dock att slutet på kvällen vart lite si så där.. Vi var hemma där vid 4 kanske och va somnade typ halv7.. Så lördagen där jag hade en hel del planer känndes en aningen tung. Först for ja till stan och träffade sebbe, vi fikade och pratade minnen. Länge sen sist! Bättre sent än aldrig hehe.
Sedan mot kvällen bar de av till Johanna och sitta barnvakt till två underbara killar! riktigt mysigt.  och nu idag är det praktik på chemat.. Ite så taggad men ändå skönt att ha nå att göra ist för å bara sitta hemma.
Har inte träffat jappe på flera dagar. saknar han otroligt så skönt att vara igång så man inte tänker på de. Men imorgon hoppas ja på att vi kan ses. Jag har alltid så mkt att göra å när ja kan kan inte han :( Rätt jobbigt ibland. Och när han har så många hundar kan ja inte sova hos han så mkt heller. Ogilla!!

Börjaj halv 3 så planen just nu är väl att ja ska ta mig en dusch kanske och sedan plock undan lite så de ser städat ut. Slutar kl 21 tungt!!

Känner att jag verkligen behöver sova nu har sovit dåligt tre nätter i rad nu. Kroppen känns utslagen.

Men men om ja nu ska hinna allt ja planerat så ska ja nog  överge datorn :P Puss puss så höra vi <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0