Tisdag

Ja då var denna dag avklarad. Skönt! Dagen idag: *Människan socialt och kulturellt.

*Lunch
*Religion.
*Handla

Och nu står de plugg på schemat. Räknar matte och snart ska jag skriva klart psykologin och skicka in den! Så den kommer in någon gång..
Ja just de, hehe nu har jag ju bestämt mig för att trappa ner på godis ätandet ; ) Hhaha vi får se hur de går. Men jag ska verkligen försöka, och ge allt. Jag började med de idag och har ännu inte ätit fast att jag har blivit erbjuden. Så ändå rätt glad fast att de bara är en dag. Hehe Men de är ju en bra början. Tänkte hålla mig hela veckan ut sen får vi se hur jag gör efter de. Jag kommer klara de bättre om jag bara har ett kort "avtal" med mig själv.
Ajja men nu ska ja tillbaka till matte boken. Önska mig lycka till! :)

Kram

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0