Jobbar och sliter

Jag har inte skrivit så mkt på sista tiden har varit så mkt på jobbet och annat så orken inte räckt till. Men nu är det dax igen. Kom hem för ett tag sen från jobbet, 7-12. Skulle egentligen vara i skolan idag men då blev det inställt så ja får sitta hemma och ta det lite lugnt ett tag innan jag ska vara barnvakt.

Igår var det dax för det första Nationellaprovet i Engelska6, det var den skriftliga delen och det kändes som om det gick ganska bra. Inte helt åt skogen iallafall :P Sedan mot jobb 14-22.

Ja så nu sitter jag här i Lugn och Ro och känner att julkänslan är allt för låg. Vill så gärna julpynta lite mera men vi har inte så mkt faktiskt, Ja kommer från en liten etta och oscar hade inget mer än en svart julstjärna. Jag funderar om man skulle ta upp den där julgranen, mysigt men kanske ändå tidigt kanske får vänta tills iaf 1 December.

Men men vi får se om ja klarar att hålla fingrarna borta. Nu tänkte ja små städa ihop lite slänga på en tvätt och sen ta en välförtjänt PowerNap ;)

Hejs <3


Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0