Då var de äntligen hjelg

Ännu en helg har kommit tiden bara springer iväg!
Dock jobbar ja ju ikv och hela dagen imorgon men men, de är väl bra :)
Igår var jag hos min fina vän lisa och badade bubbel bad ute på verandan, de kallar ja lyx ;) Det var hur mysigt som helt!

Sen tänkte ja passa på att klara lite också.. De är ja ju så bra på :P CSN ja kära CSN vill bara säga att koll de har dom då inte.. Förra månaden kändes de som om dom hade skickat lite för mkt pengar och jag tog tag i det och ringde dom och frågade om jag hade fått fel summa in på mitt konto men nej nej här stod allt till rätta kunde tjejen som svarade konstatera på ca 5sekunder.. Och nu igår fick ja ett fint litet brev där de står att ja har fått för mkt och måste betala tillbaka.. visserligen är det bara 422:- Men ändå måndagen december då ja kommer ha som minst pengar på hela året och kommer att behöva mkt mer då passar de att skicka en fin räkning extra.. Ja ekonomin är inte på topp kan ja säga! Men men ja har inget att säga till om enligt den dumma lagen.. Så de är bara att glatt betala tillbaka!

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0