Tisdag & Onsdag

Dagarna bara springer iväg, har alltid så mkt att göra om ja inte hat någonting alls att göra förståss. Alldrig är de lagom, Men ja gillar att ha fullt upp för en stund iaf så jag klagara inte.
 Igår Klev jag upp tidigt vid sju gjorde mig klar och trog till skolan för andra och sista delen i nationella proven. Skriftlig & Lyssna, kändes som att de inte gick så bra. Men de är ju jätte svårt att lyssna på massa folk som pratar jätte snabbt i olika dialekter plus att det är på engelska. Men nationella kan inte sänka betygen bara höjja så de är ju ett plus :)

Sedan efter nationella drog jag mot stan för att låna en ljudbok, och sedan mot jobbet,  14:15-21:30 på ett gruppboende. Är alltid lika kul att få jobba med Funktinshindrade personer. Dom är så glada härliga och framförallt tackasamma, att jobba med någon som säger Lina jag tycker om dej. Då blir man glad och vill mer än gärna komma tillbaka till jobbet <3
 
Nu har jag klivit upp för ett tag sen och har ätit frukost och skördat min farm ;) (FarmVille på Facebook) Haha
Så nu tänkte jag plugga innan jag ska på ett litet möte i stan, sen ikv blir det jobb :)

Ha en toppen dag alla <3


Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0