Lördag morgon

Ja nu är det lördag morgon :) Igår var det en sisådär bra dag,  Var på stan med Lisa min vän igår de var mkt trevligt alltid lika kul att ses. Men sedan hade ja prov som gick så där och jag fick reda påå att jag kanske blir skyldig csn en massa pengar.. Vet inte hur mkt det handlar om men hojja så tråktigt det känns så igår var ja ordentligt less kände ja.. Men nu är det en ny dag och får ta nya tag.. Snart iväg med Jennifer till KulturensHus för plugg, Har bestämt mig för att inte gå där ifrån förs än jag är klar med mina redovisningar.. :) Önska mig lycka till :P
Nu blir det att fixa till mig lite så jag kanske känner mig lite bättre, funderar på om ja ska färga håret idag också om ja vågar, Vill bli av med utväxten..



Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0