...

Ja då var de torsdag och jag tänkte ta helg. Vill jobba men ja hinner verkligen inte nu. Har två redovisningar på måndag, och då slipper ja dra ut på kursen till efter jul om jag gör klart dessa nu.
 Redovisning nr1 Då ska jag berätta om boken Oliver Twist.. Jag är ju ingen som gillar att läsa så att prata om böker är inte mitt starka ämne men de finns lösningar även för mig :p Hihi Så nu ska ja kämpa på med det. Så ja kan berätta lite kortfattat om boken, sattsar på E bara ja klara det så är jag himla nöjd :)
 Redovisning nr2 Projekt arbetet, jag tänkte skriva om unga föräldrar jämföra lite med USA och sverige hur har vi det med prevetivmedel är vi fler eller färre unga mammor och pappor här i sverige pga våran underbara lag som nyss slagit in Gratis preventivmedel till 25 Tror ja de var :) Lite Posetiva och Nekativa frågor och fakta kring detta, kan var riktigt ineresant att läsa  om. Så de blir nog inte så svårt.

Igår var det jobb dax, var på möte vid halv två och fick lite klarheter i saker och ting. Vissa saker har man ingen makt över och får helt enkelt bara strunta i det och fokusera på sig själv, De är synd men som sagt livet är inte alltid kul.. sedan mot jobb 16-21 Hade två kunder med katt så nu sitter ja och små snorar :/
 När ja kom hem satt ja och sambon och myste lite i soffan vi hinner aldrig ses då vi jobbar olika tider, Ja är barnvakt plugga och jobbar så så himla mkt tid blir det inte över. Iaf då när vi satt där och pratade så berättade han om en plan han hade som tyvärr inte gick att slutföra, Han tänkte överraska mig och ta mig på en utlandsresa helt spontant nästa vecka ;) Jag blev så himla glad, nu blir det ju inte av men de är ju tanken som räknas.
 Själv har ja ju en liten överraskning till min fina men jag vet inte riktigt om ja vill skriva vad det är :p man vet aldrig vem som snokar in här och läser, hehe.
Men när överraskningen är över så berättar ja det även för er :)

Förövringt kan ja var tråkig och slänga in en komentar om detta väder! Precis som alla andra.. Kollar ut och små snö flingor faller ner så nu är de väl på väg och snart har vi ovädret här hos oss. Men vad gör vi vi norrläningar är ju lite mer rutinerade när de gäller snö än dom där nere i sthm osv :p

Nä men nu ska ja skärpa mig och ta tag i skolarbetet, önska mig lyckatill. Så hoppas jag att ni får en bra torsdag  <3

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Ja nu börjar det närma sig ;) Man längtar en hel del nu!

Svar: Jag det kan jag tänka mig :)
Lina Almén

2012-12-06 @ 11:32:02
URL: http://idamli.blogg.se

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0