Våren är här

Idag den 25/4 känns de verkligen som att våren är här! Man blir så otroligt glad och den posetiva energin bara bubblar inom mig :) Känner mig riktigt lycklig. Har hämtat en jätte fin spegel som ska upp på väggen i hallen, kommer bli jätte fint :) hoppas ja iaf.
Hade kort arbetsdag idag :) Jobbar häldre varje dag och korta pass än långa och fler lediga :P

Snart slutar oscar på jobbet och jag ska laga mat så vi har nå att käka :) skönt att få äta middag tillsammans. de får vi nästa aldrig jag jobbar eller är barnvakt så de ska faktiskt bli mysigt fast vi bara ska äta  korv och makaroner :P enkelt å bra ;)

Nä men nu måste ja bege mej ut på balkongen en stund i varm vädret ;)

Pusshejs

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0