Nytt år och nya tag

Ja nu har vi börjat de nya året, känns skönt att få en ny start. Igår var jag en stund hos mormor på kvällen och sedan for jag hem där Jappe väntade på mig. När ja öppnade dörren hem så mötes jag utav en städadlägenhet och massa tända ljus! Blev riktigt glad plus att jappe stod och gjorde middag till oss. Det blev lax och potatis med lök&rom röra :) Mumms!!
Sedan blev de film mys med kex och ost <3 Ibland är han allt underbar min Jacob! Kvällen slutade mkt mysigt ;)

Ja de var gårdagen, idag är det lördag. Jag håller på att tvätta. KUl första dag på året : )
Såg nyss på Victorias secret fashion show! Såå bra. Älskar de. Vill också ha så snygga underkläder! Funderar starkt på att beställa!!


Men vi får se. Nu ska ja typ städa lite. Hoppas att ni får en bra start på de nya åert! Kram

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0