Nä asså snart lägger ja ner skiten!

Ja idag är de då prov. och jag känner att de kommer verligen inte att gå.. Vist jag kanske inte har pluggat nog mkt. Men hur jävla kul är det, när jag kände att matte är de ända ämnet i skolan som jag är bra på inte jätte bra men jag har iaf inte problem i matte.. Och vad händer.. JO ja Fattar inte ett jävla skit. Jag börjar nästan gråta på lektionerna för jag känner mig så otroligt misslyckad. Vist jag vet att jag inte är den vassaste kniven i lådan. Att jag kanske inte är bra på specielt mkt. Men matte var litep som mitt hopp.. Jag tänkte lite att jaja ja är ju iaf bra på matte typ.. Men ja där sprack de lila självförtroendet man hade..

Åh jag är så arg och ledsen så ja tror jag slår sönder precis vad som helst just nu!

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0