Godmorgon

Lördag morgon1 Så skönt att få vakna av sig själv och tidigt till och med. En underbar känsla att bara få vara för sig själv utan allt och allt. De är bara jag min lägenhet. Igår delade även en oyroligt otrevlig huvudvärk min tystnad men han verkar ha lämnat mig under natten.

Idag har ja inte mkt på schemat kl 12 ska ja tvätta och sedan där efter 6 på kvällen ska ja hälsa på min mormor som fortfarande ligger på sjukuset. Hon mår bättre. Men nu har hon inga krafter i kroppen kvar :( Kämpa på mormor jag vill ha dig kvar! ♥

Har haft de sjukt jobbigt nu ett tag. Blir en sak dålig så faller allt. Matten går åt helvete som vanligt! mormor mår dåligt, och sen lite andra privat saker..

Ja så allt rullar inte riktigt på som de ska.. Men de är väl så livet är! Så de är bara att kämpa på fast att jag känner att krafterna börjar ta slut helt!

Tur att man har musiken, vad skulle man göra utan den?
Och när jag ändå skriver om musik så kan jag ju passa på att klaga på itunes..!! Min dator har ju som sagt varit me dom en liten olycka. Den fick ett vin glas i sig och nu är den inte riktigt som den ska. Har lämnat in den och nu har jag en annan dator och eftersom att jag har bytt dator så hänger inte itunes med.. Jag är inte så där jätte bra på de här men så som jag förstår de så har man sitt itunes på sin dator och kan inte använda någona nnan dator. För när jag igår laddade hem ituns på nya datorn och skulle synkronisera så tog datorn bort all min gamla musik.. Så jag var tvungen och göra om allt.. Usch va irriterad jag blev! När jag insåg att ja bara hade typ 3 låtar på ipoden..

Förstår inte vad som ska vara så bra med de där systemet?!!! Ajja d eär ju inget ja kan göra någonting åt. Men ändå blev som lite arg!


Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0