Ingen tid till annat

Jag har verkligen ingen tid till annat, jag går i skolan, och är barnvakt och är de inte de så är de nå annat. Känner mig jätte streesad över allt, skolan julen, hemmet och en rad andra saker. Men men som ja brukar säga allt löser sig. Men frågan är när..

Ajja nu ska ja inte klaga mera. Idag är det en kort dag i skolan :) Har bara psykologi från 08:15 till 11:00. Långt pass men de brukar gå bra. Så idag blir de skola och sen plugga hela dagen så ja är klar med de mesta när den här veckan är slut så man får vila ut i helgen :)

Men nu måste ja gå och fixa mig innen ja ska till bussen, lovar att skriva när ja är på lite bättre humör :) kram

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0