Och inte blir man klokare...

Man tänker och tänker och tänker men de räcker inte för ja komme ringen vart..

Ajja allt löser sig på ett eller annat sätt.
Nu sitter jag och kollar runt på facebook och har tråkigt jappe sover..
De lär ja också göra snart. Har fått min pz2 sålt nu :)
Känns skönt att få bort saker som ändå baa ligger och skräpar..


Idag är de den 21december. De inne bär att de är två dagar tvar tills din dag gumman. En dag vi många aldrig glömmer!
Denisé du kommer alltid finna på en mkt speciel plats i mitt hjärta. Du har förändrat en stor del av mitt liv fått mig att tänka och se uppåt. Du betyder otroligt mkt för mig även om vi inte hann känna varan så länge. 
Denisé Markström Jag älskar dej ♥



Jag och Denisé



En vacker ängel!



Några bilder jag gjort.




R I P Gumman glömmer dig aldrig! <3


Nu ska jag kolla lite på tv innan ja går och lägger mig kram på er <3




Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0