Lillajulafton!

Idag har jag och älskling lilla julafton. Vi åt pannkakor till frukost och så fick jappe sina julklappar. En t-shirt, en långärmad, tre kalsonger, ett presentkort på nikita och en kopp värmare/ kylare till datorn XD Haha

Har sovit dåligt inatt tänkt mkt på den 23:e <3 Så vaknade vid  6 på morgonen men nu har jag sovit en stund till. Skönt. Nu känner man sig utvilad.

Mer på shemat idag står de Max ;) Det är så jag och jappe firar jul. Hhaha nä. Men vi ska bort oda två underjul så just nu finns det inte så mkt mat här hos mig. Vill inte att de ska bli dåligt..
Så max får de bli
Vad ska ni andra hitta på idag?
Kram på er <3<3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0