Dygnsrytm?! Vad är de..

Ja det verkar som om varken jag eller Jappe vet vad dygnsrytm är. Han vaknade 6 och la sig vid 19:00.. Jag vaknade 6 la mig vid 8 vaknade 13:00 somnade 15:00 vaknade 17:30 och nu är jag vaken och ska snart sova.. Hm de är någonting som inte står rätt till :P Kna de vara vintern som påverkar. Sedan har jag haft ont i huvudet hela dagen så kan vara även de osm gör att jag sover.. Typ migrän eller nå. Ont i huvudet och ögat. men nu är de över, som tur är.
Idag har jag och Jappe haft lilla julafton kan man kalla de, Jag gjorde pannkakor till frukost då vi även tände ljus och jappe öppnade sina juklappar, Jag har inte fått min ännu, för den köper vi den 25 ist ;) Lägntar!
Sedan sov ja ju som jag sa, när jag vaknade såg jag och jappe på en film Karate-Kid. Bra början hoppas slutet var lika bra, somnade så såg inte helt. Haha, sedan när jag vaknade for vi till max oxh åt där sedan hem och då somnade jappe och jag har suttit här även läst en tidning nya VeckoRevyn, Bra tidning! Har även SOLO att läsa!

Har gort om lite på bloggen, eller ja lagt dit en del. Bilder på sidan, min profil Och en Välkommen åter skylt längst ner :) Är ni intresserade på att se hur jag har gjort? Skriv!

Men nu ska jag börja bege mig mot sängen om min SOLO tidning så vi får höras Imorgon!

Sedan blir de ett litet av brott. KOmmer att spendera min jul hos min mormor där de inte finns internet. Så de blir en lite Paus ♥



Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0