Då var man hemma igen

.. Ja, nu är man hemma i lägenheten igen har varit hos mormor under julen som ja kanske skrev tidigare.
De är skönt att vara hemma men också lite tråkigt. Som tur är så har jag Jappe här <3

Dagen före jul får jag till mormor då där har vi ätit god mat och myst på. Julafton blev en lyckad dag! Med fina presenter bra stämning och åter igen god mat!
I julklapp fick jag Pengar, presentkort på Gina, en jätte fin berlock (stavning?) till mitt armband, en tumstock och en ipod touch4. Blev riktigt nöjd!

Har även köpt en ny tv nu under julresan, Så nu är jag pank!! Hehe men de var de värt.
Har inte så mkt att skriva om känner jag, så jag skriver mer sedan : )
Kram på er!

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0