Livet känns helt upp och ner

Tänker mkt på hur allt var förr! Jag tänkte alltid att ingetning kan bli värre än så här. Men de kunde de tydligen bli.. Idag är en sådan dag då ja känner att de inte är värt de längre!
Men man måste väl försöka kämpa sig igenom sådana dagar också antar jag.
Jag har nog aldrig kännt mig sämre än så här, Jag pluggar inte, ja jobbar inte ja städar inte ja gör ingenting alls. Och ja orkar inte försöka ens.. Förr flöt allt bara på fast att d einte var så kul alla gånger så var de bara att flyta med, idag måste ja göra allting själv ja har inget att flyta med i.. Jag känner mig fast och ensam faktiskt, Fast att ja har många runt om kring mig, Svårt att förklara. Suck..



Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0