John blund tar över!

Ja de är helt sant han har tagit över mitt liv. Jag är trött nästan hela tiden.. Har sovmorgon, vilar middag och sedan som nar jag ändå till kvällen en dag utan att sova de går inte jag orkart verkligen inte. Men d eär väl vädret som gör de. De blir bättre.
Inatt sov lisa hos mig :) men hon for tidigt på morgonen och så sov ja som vanligt, hehe. Såg Det regnar köttbullar innen ja somnade, riktigt söt film de där!
Nu när även jag har vaknat funderar ja på vad ja ska hitta på. Jag skulle ju behöva fara till stan men ja vet inte om ja orkar. Hm.. Vi får se. Skulle behöva fixa mig sminka mig och sådant har inte gjort de på länge nu känner mig helt risig. Akulle även behöva dammsuga. Ja jag ahr ju egentligen en hel del att göra vi får se hur mkt orken tilllåter.

Hehe fick en julklapp igår, av Lisa det var en Tumstock. Haha kanska komiskt för jag har ingen och har då haft lite problem att bestämma mått på saker till ex sängen jag sålde XD (Läs detta inlägg!) Så de kommer komma till användning.

Hoppas att ni får en trevlig dag så hörs vi kanske ikv :) Kram

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0