Hej och hallå!

Jag och jappe har vart vakna ett tag nu, och nu är de pannkakor på g. Ska bli riktigt gott! Vi var på ica och köpte lite mjölk och annat nödvändigt till pannkakor och kom lite tidigt dom öppnade inte förs än 11 så vi fick vara ute och vänta i typ35 min brrr säger ja bara! Nu är de kallt. Men de är ju så de ska vara. Fast inte kul å vänte ute så länge.
Nu har jag gjort om loggen en hel del! Vad tytcker ni? Någonting som ehövs ändras kanske som ja missat?
Knapparna ovanför Design ego och vardag, vad tycker ni om dem? ser ni att de är knappar eller ska ja ändra designen på dem lite?

Hoppas på svar! :)

Idag går vi in i 4:e Advent! Tiden går fort så nu måste man stanna upp och njuta för vips så är julen slut :( och de vill inte jag. Älskar julen den är ju så härlig! Har inte riktigt köpt alla julklappar ännu. Har två kvar. KOm på en sak ja ska köpa till mamma och så nå mera till Jappe och mormor. de blir ju tre. Hm man kanske skule ta sig till stan någon dag.. Jobbigt när de är så mkt folk. Men nu när jag har lov så kanske man skulle försöka, de är väl fortfarande många som jobbar och är ju = mindre folk på stan. wiho ska nog passa på imorgon kanske.

Nä nu ska jag kolla till pannkakorna så de lir någon lunch. är jätte hungrig!

Hoppas ni får en underbar 4:e advent! Kramis <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0