Städ dag och jobb kväll

Eftersom att jag inte börjar förän 16:00 så passar jag på att göra lite nytta! Alltid skönt att hinna städa och tvära dagar då ja jobbar så slipper ja sköta sånt på lediga dagar :) 

Igår planterade jag om lite blommor och hittade även lite skott som jag planterade i en annan kruka, hoppas dom klarar sej! 


Nu är det fint i sovrumsfönstret så nu kan sängen komma tycker jag..! 

Var på blomsterlandet en sväng igår och hittade ingen passande blomma till mina krukor. Får se om jag ska Idas åka till växtriket och kolla om de finns något passande där :) 


Haha i brist på annat fick det bli dessa gröna bollar men de passade inte så bra :p


Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0