Gokväll

Hemma efter jobbet och har gjort älsklingen sällskap i soffan med några avsnitt av soa, eftersom att det var länge sen vi såg de har vi börjat om från börjar. Älskar att ha en. Serie att slö titta på! 

Idag har vi haft riktigt dåligt väder gör i Luleå inge snö och en massa regn. Jag vet inte om det är en slump men ofta när de är dåligt väder så får jag ont i huvudet och varesig det är en slump eller inte så har ja ett riktigt bra knep mot huvud värk, Spikmattan! Ja lägger Spikmattan på en matta på golvet släcker alla lampor, drar för alla persienner och stänger av alla typer av ljud, lägger mig utan tröja på Spikmattan med en varm filt i ca 30min och tada huvudvärken är som bortblåst! Jag kan slappna av till 100% och alla spänningar släpper :) värt ett försök för er om ni har ont i huvudet någon gång eller känner er stressade! 

Nu ska ja fortsätta se sons of anarchy! :)  tack för idag slut gör idag!

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0