En god natts sömn!

Ja de kan man minst sänga.. Jag ville verkligen inte alls kliva upp imorse. 
Igår hämtade vi den nya sängen och  mitt i ihopbyggnaden var jag tvungen att fara och vara barnvakt, så när ja kom hem stod sängen färdig och klara :) 





De var lite svårt att ta en rättvis bild med  iPhone kameran. Men den passar jätte bra i vårar sovrum!

Nu tänkte jag fixa mig lite och sedan åka till jobbet 12-21 idag. Såg att minus graderna kommit på besök igen så nu är det riktigt halt ute blir kanske att gå till jobbet, måste fixa vinterdäck på cykeln! 
Hoppas ni får en bra fredag :) 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fint det blev :)

Svar: Tackar :)
Lina Almén

2013-10-25 @ 11:49:06
URL: http://ungmedcancer.blogg.se

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0