Dagarna rullar på

Jobbveckan är igång och allt rullar på  som vanligt. Igår tog ja bort mina gelenaglar.. Skulle ja inte ja gjort. För nyss hade jag en städning här på jobbet och bröt av tummnagelnben bra bit nedanför fingertoppen så att säga.. Aj aj aj!!  Och ja som jobbar på ett så bra och utrustat jobb som inte ens har plåster.. Ajja nog om de. Snart är det helloween!! Åh så kul! Ja har aldrig varit mkt G ör de men tackvare mina fina lisor  så har ja blivit totalt insnöad i häftiga sminkningar och allt där till! Så igår på min lediga dag bar det iväg till staden för lite smink inköp :) 
Makeup stores kassa blev full och ja får nu leva lite snålt resten av månaden men de är de ju klart värt! Köpte även lite silver schampoo då nu är ja då ljushårig ;) ska ta lite kort på alla produkter ja köpte igår och skriva lite om dom imorgon. Men nu ska jag fortsätta jobba så ja får åka hem någongång :) 

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0