Normala vardagar

Ja vardagarna börjar rulla igång nu jobbar ja 85% och plugget börjar på måndag. De är med blandade känslor. Jag vill inte bli så där stressad som ja lätt kan bli när de blir för mkt. Men samtidigt så mår man ju inte bra när man inte jobbar heller så vi får se hur detta går. Nu har jag iaf ett schema att gå efter och kan planera mina dagar lite bättre, då kan jag planera in dom dagar då ja inte ska göra någonting alls så ja får min vila som jag behöver.

I förr går åkte julpyntet ner i källaren :( Kändes mindre kul, Jag saknar de där härliga ljuset man får att julstakar, julstjärnor osv men å andra sidan så är det ju ljusare ute ist.

Nu sitter jag här och tar de lugnt i morgonens tystnad :p och ska snart göra mig klar för att jobba 12-21:15. Hoppas ni får en bra onsdag så hörs vi en annan dag <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0