Som headern lyder..

There is no place like Home.
 
Ja nu har ja drabbats utav blogg febern igen. men ja känner att denna gång har ja hittat någonting att skriva om. Jag är ju väldigt intreserad utav inredning små pyssel och annat som rör hemmet. Och nu när ja har flyttat in i en trea och blivit sambo så känner ja att ja har en del saker att dela med mig av.
 De är lite roligare och visa hur ja inreder nu än förr när ja bodde i min etta. Så uja tänkte del för del skriva och visa hur ja inrätt,kök, hall, vadagsrum osv.. Vill även dela med mig utan små tips och förhoppningsvis även få lite komentarer och tips tillbaka :)
 Har du flyttat ihop med någon? Bor du i din första lägenhet? Vill du mublera kvadratsmartare? och mycket annat som ja hopppas på att kunna diskutera här på min blogg :)

Kolla gärna in mitt konto på Styleroom.se Finns en länk här åvan i kategorin OM MIG :)

Yes and then vi get started! :)
 

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0