Plugg

Ni f¨r ursäkta mig att jag inte skriver om någonting annat än om mitt plugg men just nu är det bara det som snurrar runt i min skalla. Igår satt jag med min kompis jennifer hon hjälpte mig med att skriva klart ena redovisningen så nu känns de så himla bra :) Man har tur som har så fina kompisar och duktiga framförallt :)

Nu är det bara Mitt projekt arbete kvar som ska redovisas imorgon då :) Har dock en så otrolig beslutsångest vet inte vad ja ska skriva om :/ Hihi ja och välja olika beslut går aldrig ihop :)

Jag har även lite besluts ångest om vilken dag som är mest speciell 12 12 12 eller Nyårsafton. Hm de kommer ju aldrig mer ett datum som 12 12 12 i mitt liv :(

Beslutsångest...

Nä men nu ska jag plugga så får jag uppdatera liteo bättre :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta det datum som känns mest speciellt för dig. <3 puss

Svar: Det lutar på Nyår ;)
Lina Almén

2012-12-09 @ 12:18:57

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0