Pengar och middag

Ja i helgen  är det de som gäller tjäna lite pengar, jobb idag 12-21 och imorgon blir det en trevlig middag med fint folk ;)
Låter som en mysig helg tycker jag :)

Just nu ser jag desperata hemmafruar och har precis ätit lunch. Så nu blir det att börja fixa mig för att gå mot jobbet.. I detta snö oväder, hm kanske inte de roligaste att jobba ute idag.. Tur de finns bra kläder.

Igår färgade jag äntligen håret och mirakulöst nog så blev det fakriskt bra. Jag gillar inte att färga håret hemma eftersom att jag har dåliga erfarenheter utav det hehe, men men de gick ju bra så kanske värt att göra det igen sen, Bättre att betala 85:- Än 1500:- ;)

Men nu måste jag tyvärr skynda mig :) trevlig helg <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0