Om drömmar vore verklighet

Ja tänk va underbar om de vore så, iaf om det är en bra dröm :)

Nu har ljuset rest sig över staden och jag känner mig full av längan, förväntan och lycka. De är så mkt som jag går och tänker på och hoppas på. Men ibland är det bra att leva i drömmarnas värld för ett tag, så man slipper tänka på allt annat trist som pågår här i verkligheten.. omprov på NationellaProvet Imorgon och idag jobb 13-17 Alltid bra med jobb.

Igår var de dax för dessa två Redovisningar jag nu taggat inför så länge, det gick väl så där kan man säga inte riktigt vad jag hade tänkt mig men nu är de gjort och jag kan blicka framåt :)

Nu blir det att ringa ett viktigt samtal till studievägledaren och sedan tänkte jag se års krönikören, eller vad de där programmet nu hette som gick igår kl20:00 på 5 an tror ja. Barn mellan 4 och 8 som summer da gångna året kan vara riktigt kul att höra barns tankar och åsikter, hehe :)

Hoppas ni får en bra tisdag så hörs vi senare :)

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0