Tiden bara springer iväg!

Ja vars tar egentligen tiden vägen? Sist jag skrev skulle jag ha nationella och nu är både skolan, studenten och till och med sommaren över. Mitt liv har förändrats en hel den ses sista inlägget kan ja lugnt säga. och ja tror faktiskt bara att det är posetiva saker som har hänt :) Känns som att mitt tråkiga liv och dåliga självkänsla verligen behövde det.
För de första så har jag ju tagit studenten och hitils har ja inte gått många dagar utan jobb. Direkt efter studenten började jag på ett äldre boende där ja har jobbat till den 9e oktober. Där sista perioden var 100% Som faktiskt känns jätte bra. Man känner sig så otroligt nöjd när lönen kommer och man vet att vertända öre som kommit in på kontot har jag jobbat och slitit för. Nu klarar ja mig själv och behöver inte hjälp. Kan själv :) Och nu har jag fått en måndas jobb från och med imorgon på en hemtjänstgrupp. och lite vik jobb däremellan. Otroligt tacksam för varje arbetsdag ja får :)
Sedan har jag ju mitt kärleksliv förändrats också, är injte längre tillsammas med som ja nu kan kalla han mitt ex. Som även de bara känns mycket bra! Jag har även träffat en underbar kille som heter Oscar. En sån som man drömer om ;) Och de här känns mer än bra, är så otroligt glad att ja har träffat han! ♥♥♥
Ja så med andra ord har mitt liv tagit en totalt vändning! Från mitt unga, enformiga liv i skolan. till ett moget och självständigt liv i arbetslivet :)

Men nu ska jag ta det lugnt vid tv:B ett tag så får vi höras imorgon :) Kram



Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0