onsdag torsdag sen kommer fredag!

Ja idag är de onsdag en helt vanlig dag mitt i veckan. Vaknade lite för sent idag oscar kom sent till jobbet å ja fick stressa för att inte missa min buss, så ja också skulle komma sent, Fick även jobba över idag. Egentligen är jag ju barnvakt måndagar och onsdagar men pga jobba å andra saker så blev de inte i måndags å inte idag heller,
så vad ska man nu hitta på ikv?
imorgon är det torsdag den 27, ett mkt efterlängtat datum må ja säga! Lönen kommer in på kontot å ja kan handla mat ;) De är tur att ja har min kille :P Nä men från och med denna månad ska ja verkligen skärpa mig, inte köpa för mkt saker.. Skärpning Lina!!
Sen efter torsdag kommer ännu en efterlängtad dag :) Då blir de en tripp till ikea med oscar. kommer bli hur kul som helst! Längtar jätte mkt!
Ja de är väl hur slutet på min vecka kommer se ut. Sen lördag söndag vet ja inte riktigt, kanske bara ta de lugnt :)

Jag har precis kommit hem från jobbet å oscar är hemma hos han å tapetserar. Ja fick inte komma å hjälpa till resultatet får bli en överraskning ;)
Igår var vi förövrigt och målade taket där i hans rum. de var ju jätte kul däremot vet ja inte om ja riktigt har en talag när de gäller å måla tak :p Men men man kan ju inte vara bra på allt. å kul hade ja ju iaf ;)

Nu blir de nog att städa undan lite här hemma å sedan sätta sig här igen och bara ta de riktigt lugnt. Hoppas ni får en riktigt bra kväll!  <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0