Matte matte matte

Ja de är de ända som snurrar i mitt huvud just nu! Imorgon är det matte prov för min del. Jag jag kämpar som fan för ett G hehe jag är inte den vassaste kniven i lådan när de gäller matte har jag upptäckt. Hehe
Men jag försöker för fullt och ska fan klara det de har jag iaf bestämt.

Nog om de, Idag är de en riktigt skön dag. Halv ett har jag Socialtbehandlingsabete. Kanke inte så kul men de ska nog gå bra sedan efter den lektionen som för övrigt är 3.5 timmar lång.. Så är det prktik till nio någon gång :) ja de blir skönt!

Trivs verkligen hur bra som helst på min praktik plats just nu. Min nu varande handledare är bara såå underbar! ♥♥

Japp Japp. Heheh borde fortsätta med matten som jag precis har börjat förstå :) Rätt stolt faktiskt eftersom att det inte är någon som hjälpt mig att förstå.

3x-9 = 3(x-3)  Tillexempel den! Hehe ni fatta inte så mkt va? Inte för att de är så viktigt men jag har brytit ute största möjliga faktor. haha vadå geni?

Nä men nu säger ja hejdå då ses vi ikv kanske <3 Kram



Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0