Jag klättrar med all min kraft

Med all min kraft klättrar jag uppåt jobbigt när man ständigt rammlar ner när man kommit som högst!

JaGodmorgon då gott folk, Just nu är de stressigt och ensamt. Killen har åkt hem för att hjälpa till hemma lite snäll som han är, de tråkiga är ju att de blir lite ensmmt för mig : (Ajja sånt är livet då bblir de dubbelt så kul när vi ses igen! : )
Igår var jag hos tandläkaren för er som är intresserade så gjorde de nå fruktansvärt ont : s Har ont än idag, Skulle laga och efter 5 sprutor med bedövning och inge resultat så var de bara att borra ;( Jag säger bara FAN FAN FAN va ont de gjorde! Usch!! Ajja nu är de gjort hoppas bara att de blev bra!
Orken till allt skolarbete har ja helt tappat bort! Jag känner mig verkligen inte taggad längre, Hur ska man orka hålla ut i två månader till?  Men tiden går så fort snart så är vi där då tar ja studenten och förhoppningsvis så har ja bra betyg!

Förövrigt så har ja precis klivit upp och snart är de dax att ta bussen till praktiken. :)

Kram på er♥

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0