Torsdag = Städdag!

Godmorgon :) Idag har jag bstämt mig för att följa de lilla veckoschemat jag har, de är meningen att jag ska städa på torsdagar :) Men så blir de ju aldrig, men idag tänkte ja ta tag i städningen ordentligt från golv till tak. De ska bli skönt när ja är klar, tvätta, torka, damsuga, skura och hänga ut täcket. Lita av de ja ska göra :) Som tur är så gillar ja ju att städa så de blir kul de här, När ja inte blev som ja skulle :P

Förövrigt har jag sovit ovanligt gott inatt förutom att jag hade lite otäcka drömmar om att jag bodde själv i ett hus i skogen med djur som sprang överrallt. Men annas så har jag sovit riktigt gott. Brukar vakna typ 8 i bästa fall 9 på helger och dagar då jag är ledig men idag vaknade ja halv 11 :) Så skönt att få sova ut.

Ska även ta tag i pluggandet idag hade jag tänkt. Har inte vart i skolan så mkt nu på sista tiden och har verkligen inte pliggat heller. Men nu ska ja föröka orda upp lite. Har matte prov imorgon, jag har inte så svårt för matte så tänkte at jka kan ju kolla igenom kapitlet så ja kommer ihåg allt. Hoppas de går bra!

Sedan ikv ska nog även en kompis komma och sova över. Ja min dag är med andra ord helt fullpockad. Så nu har jag inte tid att sitta här och skriva måste börja med allt om jag ska bli klar idag :P

Hoppas ni får en bra dag! :) Kram

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0