Städning!

Nu kan jag ju lugnt säga att jag är trött! Har tvättat alla sängkläder och mina kläder, skurat  golvet, damsugat dammat mattor vädrat mina täcken och damtorkat! sedan typ 11 imorse Är helt slut i kroppen.
Nu har jag fått i mig en god middag (kotletter, kroketter och sallad till de)  och ska byta lite kläder och fara och handla :)

Som sagt har jag haft helt fullt upp! Längtar till imorgon : ) Då blir de först skola, sen ska ja och jappe till stan och köpa ett Kenekt (stavning?) En rolig sakt till xbox :) och vi ska sova hos mig hela helgen och mysa!! Längtar verkligen efter en helg med bara lugn och ro! Få rensa lite bland tankarna och skaffa lite ny energi!

Nä men nu ska jag fara och handla då så de blir gjort :) Kram på er <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0