Nu kör vi.

Nu är de dax  för ännu ett försök att blogga :P Hehe har tappat räkningen nu på hur många bloggar jag har haft. Men nu ska jag inte sluta i första taget.. Idag vaknade ja 08:45 och va klarvaken! Har ätit frukost och segat på. Till och med hunnit städa badrums skåpet. Känner mig ganska duktigt : ) De blir väl snart dax att börja fixa sig så man känner sig lite männsklig ;p Sen blir de lucnch med Jappe på Mammamia ;)

Undra vad ja ska ha på mig idag då? såg att de var nästan -20 ute!! Kallt. Men inga sura miner för de :) jga får helt enkelt klä på mig. Hehe

Hoppas att ni får en underbar dag trots att de är en tråkig och kall onsdag :)

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0