Ledig hela dagen :)

Godmorgon, om ja nu kan skriva så, har vart vaken till och från sen halv sju. de var ingen som hade sagt till mig att jag var ledig i dag så klev upp som en zombie och sov på skolbussen och är typ död när jag kommer till skolan emn de värder snabbt tilll ilska! När jag inser att ja inte har någon lektion och de är min ända lektion idag så jag var alltså ledig! KUl kul kul. Blev sjukt less eftersom att jag riktigt trött. Men men de är inget ja kan göra nå åt.
Tog bussen hem igen och gick och la mig i soggan efter ett tag så somnade ja :) Sjkönt! Ja vaknade 12:00 av att jappe väckte mig. för ja har tvätt tid idag :/ Så nu har ja precis vart med tvä'tten och vaknat oreddentligt kan man säga :)

Tänkte ta itu med julsakerna idag. Är ja för tidig?? Hehe kände att nu var de dax för att plocka fram lite jul pynt. Så de blir lite av en städdag idag igen :P Men de är ju bara bra. Ikv blir de Tacos till middag :) Mums va de ska bli gott. Så de blr nog trots allt en ganska bra dag idag också :)



Kram på er <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0