Assasiens creed <3

Kan berätta lite om min dag igår, de började inte alls så bra, kände mig lite nere. Och de blev inte bättre efter att ja gjort ett försöt till matte prov.. Matte är de ända ämnet jag skulle kunna påstå att jag är lite bra i och när jag inte klarade provet, som jag förövrigt inte förstod ett skit utav så kände ja mig så dålig! Men men de är väl så de kan gå bättre lycka nästa gång ;)

Sen när jag suttit och halft somnat av uttråkan på en geriatrik lektion så bar de av mot staden där ja träffade min drömprins ;) han lyckas alltid förvandla mina dåliga dagar till underbara! <3 Vi åt på max och han köpte nya underkläder till mig :)



Snygga va? ;)



Vi köpte även de nya Assasiens creed brotherhood :D Så när vi kom hem från stan spelade vi ut Assasiens creed 2. Så att vi nu på morgonen kan böra på de nya ;) De verkar riktigt bra! Bättre än första och andra ;)





Denna morgon börja bra :) Mkt mys och spelande. Har även läst ut boken Engångsligg. En Jätte bra bok! Läs den! Lite senare blir de att göra lite ärenden. men de blir i stortsett en mkt lugn dag.  Så idag tänkte ja försöka lägga ner lite tid på bloggdesignen ;) Hoppas de går bra. Minns inte hur de var man satte in bilder på sidebaren. någon som kan hjälpa? Men ja kommer säkert på när ja väl sätter mig ner och kollar så kommer nog minnet tillbaka :)

men men nu har jag uppdaterat och tänkte föröska mig på designen önska mig lyckatill :)
Ha en trevlig helg! <3

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0