tredje advent

Jul känslan är här! tredje advent, gud va tiden går fort. Idag har jag tagit fram julgranen och slagit in paket till älskling (L) Härligt!

Sålde även min gamla säng.. Men de trode ju jag att den var 120 och sa även de till köparen och sen ringde han som köpt den och sa att den bara var 105 och då lämnade han tillbaka den :/ Pinsamt :P Ajja hoppas att de finns någon annan som vill köpa den ;)

Tänkte lägga upp lite bilder på det ja säljer om de är någon som är intresserad :)



Så sängen är 200x105cm och ja sälljer den för 500:-

Säljer även mitt Playstation2

Playstation2, två kontroller och ett minneskort 500:-
Spel 50:-/st
*Juiced
*Grandia 2
*The matrix path of neo
*Goldeneye
Microfoner till singstar 100:-





Nu lite bilder från idag :)



Jappe gjorde middag till oss idag ;)
Tscogratäng jätte gott!
(L)






Godjul <3

Kommentarer
Postat av: Veronika.

mysigaste lägenheten i stan :) kram gumman <3

2010-12-14 @ 07:21:59

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0