...

Nu har min uppdatering vart dålig. Det ska ja ändra på!

Nu är de ääntligen lov för min del :) yes! GUD så skönt. Har sovit till tio idag. De kändes som en evighet. Idag ska ja och jappe bara ta de lugnt och dega hemma. De behövs. Jag  är helt slut i kroppen trött typ hela tiden. De är nog vädret som gör de.
Har haft en hel del problem med designen nu. Skulle vilja veta om det är fler som har de?först fungerar de sen inte. Riktigt irriterad. :s  Är de någon som vet vad de kan vara för fel? När hedern inte kommer upp? Heheh typiskt. När jag väl är ledig och ska sätta mig med de här så fungerar de inte, hm..

Ajja.. jag vet att de är många som vill lära sig göra sina egna blogg designer så tänkte om ni skulle tycka att de var kul om jag skrev lite och lärde ut lite hur man gör?
Nu ska jag vara med jappe vi ska se på tv. Hoppas ni får en bra dag. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

Svar: Tack så mycket :)



Oj du. Jag har verkligen ingen aning. Gör man precis som det står ska det fungera. Det är svårt att veta när man inte ser problemet framför sig.



Nästa gång du har en fråga, gör det gärna på min bloggfråga så att alla kan ta del av svaret :) (du finner widgeten i min sidomeny)

2010-12-18 @ 22:03:37
URL: http://molkan.se

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0