Allt har någonting bra ; )

Känner mig lite nere, mkt i skolan och med allt annat runt om kring. Någonstans blir de för mkt liksom.Men jag försöker att tänka possetivt och köra mitt eget race. Orkar inte ha en massa andra runt om som säger sina åsikter.
Igår så gjojrde jag en dikt och en novell till svenskan, idag blir de en redovisning. Känner mig ändå ganska nöjd, jag är verkligen inte någon pluggis, har ingen konsentration till sådant. och de leder ofta till att jag hamnar efter :s inte bra alls! Men nu försöker ja ta mig själv i kragen och fixa de här innan jul :)

Haha måste bara lägga in en rolig grej här, precis nyss så ringde de på dörren och så öppade jag och vad stod de där om inte en dammsugarförsäljare :p Hhaha jag trode faktikt inte att de fanns sådana idag :P nu är jag på mkt bättre humör!
Hahah de var kul! 

Ja, jag känner ju att jag har vart lite dålig på att skriva tur att de inte är någons om läser mig blogg ännu då ;) Heheh. Vet egentligen inte varför jag ens skriver. Men den största anledningen till att jag har en blogg är att jag älskar att göra blogg designer ;) Så de var väl så de började och vad är de för ide att göra en blogg om ja inte skriver :P Hehe. Funderar på att göra om designen lite :P Inte riktigt nöjd med bilderna :s känner mig verkligen inte så snygg. Om ja ändå hade en bra kamera! Då hade jag vart riktigt glad :) Men jappes tele är ganska bra så de får duga :)

Nä men nu ska jag plugga lite när jag väl har lite ro i kroppen. sen blir de nog en promenad med marie :) Jätte kul vi jobbade tsm i veckan och de sisar sig att vi bor grannar :P Alltid trevligt att ha någon kompis att vara med i bärheten ;)

Hoppas alla får en bra dag:) även om de nu inte är någon som läser det här :P men de som är bra med de är ju att de är ju ingen som saknar mig när ja inte har lust att skriva :P inte press liksom ;)

Kram

Kommentarer

Skriv gärna en rad här nere!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg?:

Lätta på hjärtat<3:

Trackback
RSS 2.0